רואה חשבון לעוסק פטור

אתם לא היחידים אשר מחפשים רואה חשבון לעוסק פטור, אנחנו רוצים להגיד לכם זאת ולהרגיע אתכם באותה הנשימה. אנחנו יודעים, אתם וודאי חדשים בעולם העובדים העצמאיים ועדיין לא מוצאים את עצמכם, אבל אנחנו כאן כדי לעזור. אמנם ,התפקיד של רואה חשבון לעוסק פטור מינורי, בהשוואה לעבודתו מול בעל עסק מורשה או בעלים של חברה בע"מ, אבל, אין זה אומר כי העבודה של רואה חשבון בנוגע לעסק קטן, היא לא עבודה חשובה. אם אתם רוצים לשמוע מה עושה רואה חשבון לעוסק פטור ולמה כדאי לכם לקבל מענה מאיש מקצוע, נשמח לתת לכם תשובות לשאלות הללו, במאמר הבא.

אז מה בדיוק התפקיד של רואה חשבון לעוסק פטור

במידה ואתם רוצים לייצר השלמת הכנסה ממקור נוסף, על אף היותכם שכירים ובמידה ואתם מעוניינים להקים עסק, אבל עדיין לא מכניסים בשנה מחזור הכנסות המחייב אתכם לשלם למעמ, הרי שאתם מוגדרים בתור עוסק פטור ממעמ. רואה חשבון לעוסק פטור, עוזר לכם בתהליך ההרשמה מול רשויות המס. רואה החשבון יוודא כי אכן ביצעתם את העבודה הבירורקטית וטיפלתם בכל הפרטים הקטנים, כדי שחלילה, לא תמצאו את עצמכם נכנסים לסחרור, בגלל טעות וחוסר היכרות שלכם עם המערכת. בהמשך, רואה חשבון לעוסק פטור ימלא דוח שנתי למס הכנסה וידווח על ההכנסות שלכם. רשות המיסים מחייבת כל עצמאי להגיש לה דוח שנתי וכל עיכוב בהגשת הדוח עלולה לגרור קנס כבד. אם אתם רוצים פשוט להימנע מהעבודה השחורה, הרי שמדובר על האיש שיעזור לכם להשלים את העבודה. כמובן, רואה חשבון לעוסק פטור ידע להמליץ לכם האם להפוך לעוסק מורשה או לפתוח בכלל חברה בע"מ, אם הרווחים מהעסק שלכם יגדלו בצורה חדה.

לקבל עזרה כבר מההתחלה

כדי שאתם תוכלו להתפרנס בכבוד, אתם צריכים להיעזר במי שמכיר את הבירוקרטיה ומי שיודע איך להוציא את המיטב מכל סיטואציה. רוצים לשמוע עוד ולקבל מענה פרטני? הרי שרואי החשבון הפועלים תחת משרד רואה חשבון ראובן מור, ישמחו להושיט לכם יד. צרו קשר וצאו איתנו לדרך ביחד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

פתיחת תיק במס הכנסה

החלטתם על פתיחת עסק? אם כן, חשוב שתתנהלו נכון, כבר בשלבים הראשונים, כדי למנוע טעויות קריטיות בהמשך, שעשויות לעלות לכם ביוקר. מי שפותח עסק עליו לפנות לשלוש רשויות שונות: למע"מ,

קרא עוד >>
החזר מס על תרומות

כדי לעודד בעלי עסקים וחברות, וגם אנשים פרטיים, לתרום לנזקקים וגם לעמותות, נחקקה פקודה חדשה במס הכנסה הקובעת כי כל מי שתורם סכום כסף מעל לרף מסוים זכאי לקבל החזר

קרא עוד >>